суббота, 15 мая 2010 г.

პროექტი.

საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეებს მივაწოდე პროექტი თავისუფლების ქანდაკების შესახებ.დავსვი მთავარი შეკითხვები:როგორია თავისუფლების ქანდაკება? რა დანიშნულება აქვს ამ ქანდაკებას ამერიკელი და დამთვარიელებელი ხალხისათვის? სიმბოლოა თუ არა ეს ღირშესანიშნაობა ამერიკისათვის? პროექტის მოკლე აღწერა:
თავისუფლების ქანდაკება საჩუქარი იყო ფრანგი ხალხის მიერ ამერიკისათვის დამოუკიდებლობის აღსაანიშნავად.
თავისუფლების ქანდაკება არის თავისუფლების სიმბოლო ამერიკელი ხაკხისათვის რომელიც მენიჭა ამერიკას 1776 –წლის 4 ივნისს. ეს დღე არის ამერიკისათვის ნაციონალური დღესასწაული.ქანდაკების გვირგვინი გამოსახავს მზის ფორმას. ხელში უჭირავს ჩირაღდანი, გამარჯვების სიმბოლო.ამჟამად ქანდაკება მწვანე შეფერილობისაა.
მონაწილეთა ასაკი:
მე – 7 – დე კლასი აქტიურად ჩაება პროექტში. მასწავლებელმა შექმნა საძიებო ჯგუფი, რომლებმაც უნდა მოიძიონ ინტერნეთიდან სურათები, ვიდეო მასალა.
ვადები დრო:
ეს პროექტი უნდა განხორციელდეს ერთ კვირაში.
აქტივობები ჯგუფში:
მოსწავლეები გაიყო ორ ჯგუფად: პირველ ჯგუფს დაევალა სურათების მოძიება და პრეზენტაცია, მეორე ჯგუფს დაევალა ვიდეო მასალის მოძიება და ბოლოს მასწავლებელთან ერთად შეჯამება პროექტის მიზანზე, იგულისხმება მოსწავლეები გაეცნენ და ისწავლეს ამ ღირშესანიშნაობის ისტორიას, სურათებიდან ნახეს ვიზუალური სახე ამ ქანდაკების თუ სად დგას თავისუფლების ქანდაკება.ნახვის და მონახულების შემთხვევაში დამთვალიერებელი დიდ შთაბეჭდილებას მიიღებს.მოსწავლეებმა ეს სურათების მოძიების და დათვალიერების მსვლელობის დროს გამოხატეს.
საგნობრივი კავშირი:
მოსწავლეები გაეცნენ ისტორიულ მასალას.და მიანიჭეს კავშირი ისტორიასთან.და ასევე აღნიშნეს რომ ა.შ.შ.ინგლისურ ენოვანი ქვეყანაა.21 საუკუნეში ინგლისური ენა აქტიურად გამოსაყენებელია მომავალი თაობისთვის და ეს პროექტში მონაწილე მოსწავლეთა ჯგუფმა კარგად გაიაზრეს .

Комментариев нет:

Отправить комментарий